Frågor som fördriver tiden

Har jättejättetråkigt nu så det får bli lite tidsfördriv. Här kommer det:

ELEKTRONIK:

Egen dator? Ja

Vilken modell och vilket märke? Har inte en susning om det.

Egen mobil? Jepp

Vilken modell och vilket märke? Sony Ericsson W595

Egen MP3-spelare? Nix

TV i sitt rum? Absolut inte!


TIDER:

Vilken tid går jag upp? Vardagar: 04.00-05.20 (Ca) Helger/Lov: 05.15-06.00

Vilken tid går jag och lägger mig? V: 20.30-21.00 H/L: 20.45-21.15 (ca)

FAMILJEN:

Hur ofta bråkar jag/ skriker jag/ svär jag till mina föräldrar? Kan jag inte svara på, svaret på motfrågan skulle bli sällan!

Till hur många % Gillar jag mina föräldrar? Kanske 10-60% beroende på om vi bråkat

Syskon? Nej

Hur gamla är mina föräldrar? Mamma 50 år fyller 51. Pappa: 51 fyller 52.

Det var lite tidsfördriv det...................kanske inte så roligt att läsa men, men...............
En liten sak bara kommentera mera! Det är roligt att få kommentarer så skriv på :) och läs mycket av det som står på bloggen (okej om man inte vet så mycket om hästar kanske man bara förstår typ 25% men ändå)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru.... VEM VILL HA CHIQUITA MED HOKLAD TILL MIDDAG VI VIL!!!!

2010-04-14 @ 16:23:30
Postat av: Anonym

ofta du går upp och lägger dig så jäkla tidigt!!!!!!??????

2010-04-15 @ 18:55:30
Postat av: Linda L

Omg Antonia. Inte konstigt att du skäller på dina föräldrar om du bara får vara vaken till typ halv nio! :o

+ Hur pallar du gå upp så hiiiiiiiiiiiiiiiiiimla tidigt??!! Jag tkr det är tidigt att gå upp 06.30. :/

2010-05-05 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0