Ridning 17/4-10 :)

Idag red jag Cawa igen, och vi red ut för första gången denna termin :) Det gick jättebra, Cawa var jättesnäll, åt inget, galopperade inte, var jättesnäll. Men när vi skulle trava skulle alla ha ledare :( för att min ridlärare var rädd att något skulle hända. Men när vi travade den 3:e sträckan hade jag inte ledare :) och Cawa gjorde ingenting, bara travade så snällt.


Jag på Cawa på vägen tillbaka. Foto: Lennart West
Och till alla som förstår sig på hästar, ja jag vet att jag ser på tok för stor ut :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stor? Kära lilla Antonia, du är inte för stor för den där ponnyn. Jag kan fortfarande rida B-ponnyer... :)

2010-04-17 @ 22:31:56
URL: http://emeliut.blogg.se/
Postat av: natalie

du är jättefin på cawat! :'D, kan du skicka bilden lennart tog på mej? eller lägga ut den på bloggen

2010-04-18 @ 09:56:58
URL: http://voffwoff.blogg.se/
Postat av: CIISSUUUW<3

Asså den där hästen liknar spirite friends i mitt stall <33 :)

2010-05-21 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0