11/9-2011 Ridning (ursäkta..."Lätt" försenat inlägg)

Ja, ursäkta uppdateringen, men har inte riktigt haft tid...

Japp, förra veckan red jag alltså Flash :)

Vi var uppe på Platån och jobbade övergångar. Han lyssnade dock inte riktigt, och båda vi hade nog en dålig dag..Eller jag tyckte att det kändes ovant att rida honom med gummisnodd, och vi kom inte riktigt överrens...
Det enda jag tyckte gick någorlunda var galoppen (terminens första), då lyssnade han hyffsat :D

Sen gick jag upp och åt i cafeterian, satt och snackade lite, och sedan gick jag ner och skötte Flash och Bea :D
Båda var rätt smutsiga och det tog ett rejält tag, och ganska mycket energi innan de blev fina..

Ursäkta att detta inlägg blev så kort, men har inte så mycket tid att skriva.

Här kommer i alla fall lite bilder, tagna av mig eller mamma 11/9-11


Denna "lilla" (ca. 7 cm) stora överraskningen hittade jag i en av diskhoarna :S Usch säger jag bara!


En smutsig Bea <3


Jag och Flash på medellinjen


Puss på mulen <333


Lilla Sif :)

Japp, det var lite om förra veckans ridning det...Ska försöka komma i kapp med bloggningen nu

Kommentarer
Postat av: :D

Jag måste först bara säga att jag tycker om din blogg jätte mycket!



Jo, det är såhär jag tycker du borde lägga upp fler bilder som du har tagit med din systemkamera. ;D

2011-09-19 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0