18/9-11 Ridning :) (Ursäkta sent inlägg igen)

Ursäkta att inlägget kommer först nu, men jag har inte längre tid att blogga i veckorna...

Japp, förra helgen hade jag L-J :)

Vi red uppe på Platån, och jobbade med bommar och hjälper.

Milt uttryckt, bromsen fungerade inte, detaljerat uttryckt, L-J vägrade lyssna när jag försökte göra halt! Jag försökte och försökte, men det gick inte...
Att skritta/trava över bommar gick däremot jättebra :)
I galoppen var han riktigt snabb och stark, och raceade iväg rätt ordentligt..

Efter lektionen gick jag som vanligt upp till cafetierian och åt, sedan skötte jag, vilket som vanligt fungerade väldigt bra :D

Här kommer lite bilder, tagna av mig eller mamma 18/9-11


Flash i hagen :)


Jag och L-J påväg ner från Platån :) Älskar bilden, typ den enda bra jag har på mig och honom <3


Liiite suddig bild på Bea

Japp, det var lite om förra veckans ridning det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0