25/9-11 Onödigt inlägg om allting ♥

Detta är ett litet onödigt inlägg, som jag skriver bara för att jag inte har bättre för mig för tillfället...

Men skolan är den jobbigaste platsen i hela mitt liv, jag har gått från att gilla skolan till att inte gilla den...Asså, jag orkar seriöst inte...Det här blir 5:e skolan jag går i, och jag trivs fortfarande inte...

Snälla någon, ta mig tillbaka, till de bästa tiderna i hela mitt liv, tisdagen 18/8-2009 - tisdagen 25/1-2011 ♥
Jag älskar ALLA er från de tiderna! Med er kunde jag vara mig själv till 100%! Ni betyder allting för mig! Ni gjorde mina dagar i över 1 ½ års tid! BARA kärlek till er! ♥ Ni kommer alltid ha den största platsen i mitt ♥ Och speciellt du ♥

Men som sagt...Jag känner mig smått malplacerad här..Det är inte det att någon är direkt taskig, men lektionerna är jobbiga, det är stökigt och så..
Visst, SF är en bra skola..Men jag har gått i en bättre, tidigare...
Orkar bara inte med allt skrik och tjat på lektionerna. Orkar inte komma hem med migrän nästan var enda jävla dag!
Sen känns det jobbigt att gå i en klass med så ojämn uppdelning...Jag känner att jag inte riktigt kan ta för mig, och vågar inte vara mig själv riktigt...Eller rättare sagt, jag "leker" "stark", "okänslig" m.m. För att jag inte vågade visa mitt riktiga jag...

Och ja, innerst inne mår jag jävligt illa, är osäker och instabil...Men det är ju till följd av allt som hänt under mitt 14 år och 3 veckor långa, jävla liv...


Jag är jag, det kan ingen ändra på.
Mitt förflutna har format mig till den jag är idag, tyvärr, men det är inget jag kan hjälpa. Så acceptera att jag är den jag är, eller dra, jag vill ändå inte ha dig då. Mitt liv kanske har varit kaos från första dagen, till idag, men jag försöker ändå, orka vara stark och kämpa. Det är svårt, men jag försöker.
Jag har mina stunder, av skratt och glada miner, av tårar och hat, men jag försöker ta mig samman, även om det är jävligt svårt ibland. Jag försöker att glömma de där tankarna, tankarna om ett normalt liv, i en normal familj, tankarna om den bästa tiden i mitt liv.
Även om jag inte alltid kan, så ska jag orka, orka ta mig ur skiten och börja ett nytt liv.
Men är fortfarande jag, och det ska ingen ändra på, jag är alltid Antonia Karin Maria West ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Varför byter du inte tbx till Tuna da? du ska ju gå i en skola som du trivs i, och då måste man byta även om man gjort de flera gånger tidigare. Gillar du inte skolan så sluta där.



Du är också bra som du är, jag e säker på att de kommer bli bra sen! :) ingen kan tvinga dig att gå kvar om du inte vill. Och om du vill men de känns svårt så tänk att de finns jättemånga som tycker och bryr sig om dig! <3

kram på dej gmn <333

2011-09-26 @ 16:57:11
URL: http://nygrenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0