25/9-11 Ridning :)

Idag hade jag L-J igen :)

Han var inte alls lika stark nu, och verkade lyda hjälperna hyffsat :)

Idag tränade vi ännu mer på bommar, och vi gjorde en övning som var att vid domartornet skulle vi rida över bommar i trav vid domartornet, och på andra "långsidan" skulle vi galoppera, och galoppera mellan två hinderstöd. Vi gjorde det ½ gruppen i taget :)
Det gick hyffsat, dock fattade han inte alltid galopp där han skulle och så..Men överlag gick det faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle gå, med tanke på förra veckan :D

Efter lektionen så åt jag ju precis som i vanlig ordning, lunch i cafeterian, och sedan skötte jag :) Trotts vädret, så var faktiskt varken Bea eller Flash så särskilt smutsiga :D

Vid 15.45 kom Lennart och hämtade oss, och vi åkte hem :)

Här kommer lite bilder, tagna med min FÖRRA mobil, 25/9-11


Sötaste Flash <3


Jag och L-J på medellinjen innan vi skulle sitta av


Trevligt...


Söta Da Vinci <3

Ursäkta färgåtergivningen på bilderna...Men jag hade tyvärr min gamla S.E Elm :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0