4/9-11 Teori och stallet

Japp, vi hade teori för att det var någon extern tävling typ...

Innan ridningen gick jag runt och snackade med en jättetrevlig tjej :D Samt rengjorde Beas och Flashs vattenkoppar och krubba.

På teorin snackade vi först om hjälper, och bettets inverkan m.m. Sen hade vi repition av upp och avsittning m.m. Jag skulle försöka sitta upp på Coctail :) Men jag kunde ju på Bea i våras, så det var väl inte så svårt med Coctail :D

Sen gick jag upp till cafeterian åt lunch :) Jag åt två toast och drack cola (vad orignellt då -.-)

Efter lunchen tittade jag på den snälla tjejens teori lektion :) De skulle löshoppa Vincent och Da Vinci :D
Jag kan erkänna att det var något av det häftigaste jag sett i hela mitt liv! :D

Sen gick jag upp till stallet och skötte mina älsklingar :D

Här kommer lite bilder, tagna av mig 4/9-11


Mistral med öronen framåt för en gångsskull :D


Posh <3 Älskar denna bild :) Faktiskt en av de bättre jag har på henne <333


Coctail


Söta Surprise <3


En i högsta grad (HOST!) intressant bild på mina skor...


Da Vinci som typ gör en volt?


Full fart mot hindret :D


Så går det när Vincent hoppar...



Japp, det var lite om söndagen det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0