Skåne/Danmark-semestern Dag 10, näst sista

Idag var det alltså den näst sista dagen :( Det började med att mamma stack vid 05:30, hon skulle ut med bilen på sin "naturdag". Så jag och "Lempa" skulle packa ihop allt själv (vi skulle åka upp till det hotellet vi bodde på första natten).  Men direkt när jag och "Lempa" skulle börja packa ihop det återstående (som vi inte tog ut till bilen kvällen innan) började vi bråka och han kallade mig bla. Monster. :( Vill inte säga mer om morgonen...sedan, med det återstående så åkte vi ner till Helsingborg och tillbringade dagen där, jag blev även tvungen att köpa en del...vi åt lunch på MC. Donalds. Sedan var vi där fram tills att mamma kom vid 15.00. Då åkte vi upp mot Jönköping igen. Vi stannade även vid en MC. Donalds, för att äta lite mellanmål, men där var det ½ h kö...så "Lempa" åkte nästan ifrån mig och mamma. Men tillslut var vi klara där. Sedan fortsatte vi mot Jönköping, vi kom dit vid 18.05, incheckningen slutade egentligen vid 18.00, men hon i kassan sa att det inte gjorde något. Nu sitter jag här och har precis duschat, råkade duscha ner hela badrummet.........

Kommentarer
Postat av: emilia was here (A)

bra blogg , följ gärna min blogg :)

2010-07-27 @ 01:20:22
URL: http://emiliafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0