12/11-10 (Kommer inte på någon bra rubrik)

Ja, idag var det fredag igen...i skolan var det relativt rörigt och så.....jag trivs ju inte så bra sedan tidigare, och denna dag gjorde ju inte saken bättre..........sedan fick jag panik stressa till tyskan för att vi blivit släppta sent från engelskan, och jag menar verkligen PANIK STRESSA. Tyskan skulle börja 14.20 nere hos 8:orna, och jag gick ut från engelskan upppe hos 7:orna 14.18! Men jag hann :) Och jag säger bara en sak, jag gillar verkligen tyska gruppen, även om jag är enda tjejen, där vågar jag räcka upp handen mm. (Är inte så blyg där, som jag är annars, men det är ju trotts allt bara 7  personer på tyskan med mig?) Men där är det alltid lugnt och bra (okej, tyska fröken är ju jättebra, älskar henne, synd bara att jon ska sluta rätt snart? För hon är typ gravid....)
Men i alla fall...jag fick inte skjuts hem, så jag fick åka tåg mm. i detta "fina" svenska väder, och SL var ju försenat, som vanligt :(  (tåget var typ 11 min försenat)
Sedan vid 17.00 tiden åkte vi, hela familjen och handlade i Kungens Kurva....Först var vi inne en sväng på H&M, sedan gick vi en sväng till någon skobutik, jag behöver/behövde nya vinterskor.....efter en stunds provande hittade jag några jag gillade SOM FAKTISKT FANNS I MIN STORLEK :)   (det verkar ju totalt omöjligt att hitta ett par vettiga skor i storlek 39...) 
Att tillägga bara, såklart ville ju mina föräldrar att jag skulle köpa något på H&M, vilket jag gjorde, jag FÖRSÖKTE ta kort på grejerna (för första gången TÄNKTE jag lägga upp vad jag köpt på bloggen, MEN min mobilkamera har GRAVA problem!) Lyckades i alla fall ta kort på skorna.
När vi hade varit där så åkte vi till MC. Donalds och åt...efter det köpte vi mat på Kvantum

Här kommer lite bilder, om inget anges, är dem tagna av mig eller Lennart, den 12/11-10



Skorna, dem var väldigt sköna att ha på sig, trotts att dem har 5 cm klack

Det var allt för mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: elin

jaha ja, och den killen heter? ;)

2010-11-13 @ 10:33:55
URL: http://elinbostroms.blogg.se/
Postat av: Frida

Galet fina skor. Måste erkänna att jag är lite avis. Själv får jag gå runt med mina ridskor (ja, de jag använder när jag rider) när jag går på stan och inte vill ha vinterstövlar eller uggs.

2010-11-14 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0