8/9-10 Vanlig skoldag + skolfoto :(

Ja, som rubriken säger, var det en vanlig skoldag, förutom att det var skolfoto, orkar inte gå in på alla ämnen vi hade....men vi hade i alla fall skolfoto i dag kl. 10.00, och det gick INTE bra! Om man börjar med den första punkten jag blev förvånad/lite små sur på var att när vi skulle ta den där gruppbilden fick jag sitta i mitten på  nedersta raden! Första gången sedan typ 2:an jag gjorde det! Först sa fotografen att jag typ skulle stå längst ut på mittenraden, och jag tyckte det inte var något märkvärdigt med det, med sedan när jag hade stått där i kanske 30sekunder så sa han typ "kan du var snäll och sätta dig på mitten stolen" (på nedersta raden), och jag blev ganska fundersam, för, visst, jag kanske inte är den längsta som någonsin gått i ett par ridkängor, men sååå kort* är jag väl inte? Sedan när han väl skulle ta kortet, så antar jag att jag inte belv något vidare, som vanligt.....och eftersom jag är sist på klasslistan så fick jag vänta längst med att ta porträttbild, den blev väl inte heller något vidare, som vanligt.....
Ja, det var min dag det, och ett ganska kort inlägg blev det också...

*= För er som inte vet är jag 163cm, och bland dem kortaste i min årskurs


Kommentarer
Postat av: MIMMI

HAHHA jja där ser man vart i Tullinge bopr du då ?:)

2010-09-08 @ 18:44:53
URL: http://biibeziic.blogg.se/
Postat av: Anki

Antonia kan du lägga ut några bilder från Sundby :)<3

2010-09-08 @ 19:40:29
URL: http://nygrenis.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jasså så fint :)<3

2010-09-08 @ 21:42:46
URL: http://biibeziic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0