Ridningen efter påsk såhär långt

Från skärtorsdagen fram tills nu har jag ridit L-J. 
Man kan väl inte påstå att det gått bra precis, då jag misslyckats så brutalt, att jag inte ens fått upp honom i galopp. -.- Han har bara slängtravat. Snabbare än de andra galopperat ironiskt nog. På lektionerna har vi gjort allt i från självständiga uppvärmningar, till hoppat och gjort framdelsvändingar. Det mesta förutom galoppen ska jag nog ändå vara lite nöjd med,
Känns som att allt bara går åt helvetet för tillfället nu, jag hittar inte knapparna på L-J, jag blir bara förbannad, och allt skiter sig...Skulle bara vilja ha typ O'boy, Flash eller Posh nu så att jag kommer på banan igen!
Här har vi i alla fall en liten bild på mig och L-J
Jag och L-J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0