Gotland 2012

Var på Gotland mellan 5-13/7 
Där nere gjorde vi en massa saker! :D
Vi var i Visby, på Fårö, nere på södra delen, vid Lojsta Hed, såg på tornerspel i Lickershamn m.m. Jag var även på ett 3 dagar långt ridläger på Lärbro Ridskola :D
Hade världens sötaste nordsvensk/halvblodskorsning Paul (f. 1998, 156 cm), han var förövrigt ridskolans största häst faktiskt :O
Egentligen var det lägret lite för enkelt för mig, de flesta red på typ M1 nivå...Men de lyckades fixa så att jag också träna :) Så jag fick galoppera m.m. Ändå :D
På avslutningen hoppade vi en liten bana som var 2 hinder på ena långsidan, ett hinder snett igenom och ett på andra långsidan. Jag och Paul hoppade 50 cm i galopp :D Trotts att han var en ganska grov häst, så var han riktigt bra på att hoppning! Till temperamentet var han ganska lik Posh, storhoppande, snabb häst :) 
Det enda som skiljde de åt var att så fort man inte red honom stod han och sov, haha :D Han sov i spiltan hela tiden, t.om. När vi stod på medellinjen. En annan tjej på lägret sa lite skämtsamt "Han drivs av solenergi", vilken stämmer ganska bra xD
 
Lojsta Hed :D
 
Sötaste Paul <3 Saknar dig gubben :'(
 
Tröttisen :)
 
På Fårö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0