Ridläger på MRS Juni 2012

Ursäkt att jag inte bloggat på jääättelänge, men har haft fullt upp med annat :(

På ridlägret hade jag O'boy :) Överlag gick det riktigt bra! :D Vi hade markarbete, hoppade terräng, red barbacka och hoppade bana :D
I dressyren så jobbade vi mycket med galoppen, samt skänkelviktning, det gick verkligen superbra tycker jag! :) Han var alltid framåt och gjorde sitt bästa! :)
Hoppningen gick också jättebra, såklart! Som uppvisning hoppade vi en bana i 2 faser, var felfri i båda :D Banan bestod av ett kryss, ett rättuppstående, en kombination och en studs...
Terräng hoppningen gick väl mindre bra, vi "fastnade" på banken :( Men tillslut kom vi ner...Annars gick det toppen :) Hoppning över stockar var verkligen vår grej :D
Barbackan gick väl också mindre bra...Kände inte att jag nådde honom riktigt, kändes som att mina ben hängde i luften typ och det blev vingligt :(

Söta O'boy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0