14, 15, 17/6-12 Runstenshoppet :D

Dessa dagar var jag alltså på Runstenshoppet, en stor, nationell och regional hopptävling som ordnas varje år på Årsta Runstens sportryttarförening som ligger ganska mitt på Södertörn, i Tullinge typ (eller hur man ska förklara)
Där tittade jag på tävlingarna, gick runt och tittade lite (de sålde massa hästgrejer där!) Och köpte lite..
Det roligaste var dock att en jag känner och hennes kompis frågade om jag ville hjälpa till med deras hästar "Bovve" och "Davve" som skulle tävla! :D 
Jag hjälpte de på torsdagen och fredagen, det var jättekul och lärorikt! Fick bl.a. Lasta i och ur "Bovve" ur transporten :D
På söndagen var vi där på kvällen, och tittade på finalerna :D

Hittar inte bilderna just nu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0