3/6-12 Dressyrtävlingen

Jag hade O'boy, mitt förstahandsval :) Jag hade honom tillsammans med en annan tjej...
När jag skulle ta ner honom till ridhuset travade han, på framridningen när vi skulle galoppera gick det väl lite väl snabbt om man uttrycker sig så...Han var med andra ord väldigt pigg och vaken, men jag såg inte det som något direkt problem :)
Sen så gick alla ut på stallplanen, och jag var första start :)
Själva ritten kändes väldigt, väldigt bra, den bästa någonsin tror jag! :D Tyvärr räckte det bara till en näst sista plats, och visst, det var tråkigt, men jag red trotts allt mitt första godkända resultat och det kändes bra, så i efterhand såhär, är jag väldigt nöjd! :D
Så såg jag ut...Ful bild, jag vet haha
¨
Jag och fina O'boy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0