Ridningen sista gångerna

De sista gångerna på ridningen hade jag fina Tekla :)

Vi jobbade en del självständigt, och då jobbade jag med trav nedsittning, och galoppfattningar, vilket är mina två svagare sidor...Tekla lyssnade väldigt bra, och det gick toppenbra! :D Är så stolt över lilla ponnyn! :)
Näst sista gången hade vi en teknikbana med bommar vi red i trav och skritt, även där kändes det väldigt bra! :D Hon hade lagom tempo, var vaken och lyssnade bra.
Sista gången hade vi hoppning. Då jag aldrig hoppat Tekla tidigare, så gick det väl sådär måttligt bra om man säger så...Hon kom lite kort emot flera gånger, men hon höll galoppen bra, och gjorde så gott hon kunde trotts mig! :)
Jag och lilla söta Tekla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0