Ridning v. 18 + 19

Både förra veckan och denna hade jag söta lilla Picasso :)
Förra veckan (v. 18) red vi först ut en lång sväng i skogen, sedan red vi lite kort på Platån. Jag tyckte att Picasso kändes rätt seg, och jag drev inte ordentligt och lät antagligen honom gå lite som han ville...

Denna vecka hade jag ju honom igen, men denna gång skrittade vi bara ut lite som uppvärmning, sen red vi inne. Vi jobbade mycket med sidförande hjälper, och sidvärts. Han var riktigt fin då och gick verkligen toppen, som den dressyrponny han är. Kan inte annat än vara väldigt nöjd med både honom och mig! :)
Här kommer en liten bild på honom
Picasso som Pegasus på Luciashowen 2009 (eller 2010 ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0