V. 18-19 Prao på MRS igen :D

Eftersom att jag bytte skola efter jul, så fick jag även dubbel prao. Så förra veckan, och denna vecka praoade jag på MRS igen.
Till att börja med vill jag bara säga att det var enormt roligt, och jag lärde mig massor! :D
Under dessa veckor så gjorde jag en massa roligt! För att nämna några saker så behandlade jag (rasp, mugg, strålröta, liggsår), skrittade Liberty i skogen (han håller på att sättas igång efter en skada), skött leriga hästar, tagit ut och in hästar från hagen m.m. Då bevattningssystemet hade gått sönder denna vecka, fick vi även hjälpa till och vattna manuellt med vattenslang denna vecka, ganska många gånger.
Denna veckan praoade även "Emmi" med mig, det var jättejätteroligt! :D
Dessa två veckor kommer jag aldrig någonsin att glömma, de har gett mig så otroligt mycket!

Innan praon trodde jag t.ex. Att Gustav och Bertie var ganska tjuriga, men under praon upptäckte jag hur underbart mysiga de är, samma sak med Coctail.
Memories for life <3 Säger jag bara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0